Friday, November 11, 2011

Tsensuur

Taiwanil pidi vihmaga nii olema, et kui hakkab sadama, siis sajab juba korralikult. Näiteks nädal otsa järjest. Praeguseks peaks juba nädal laristamist läbi hakkama saama, niisiis võib loota, et paari päeva jooksul võin Hiina eurose vihmavarju prügikasti vakladele anda. Ilmselt läheb ta seda teed ka siis, kui vihmasadu peaks jätkuma, sest paar päeva kasutamist on tema jaoks juba natuke palju olnud.

Taiwanil on minu silmis Suure Hiina ees mõned eelised. Ta on oluliselt puhtam, viisakam, tervislikum, väiksem, ruumikam ja veelkord puhtam. See, et meesterahvad mandarini veits nunnu aksendiga räägivad, on ka täitsa normaalne. Taiwan ongi vist numpsik.

Kuid ei meeste aksent ega saar ise nunnumeetrit põhja ei aja. Seda teevad siinsed tütarlapsed. Nende seas ringi käimine mõjub mulle samal ajal turgutavalt ja kurnavalt. Ma tean, et kui teised poisid lähevad vanuse kasvades Taisse parematele jahimaadele, siis tulen mina siia.

Väike, kuid märgatav erinevus Suure Hiinaga on siinse interneti läbilaskmisvõime. See seletab mu eelneva kolme nädala napisõnalisust ja praegust sissekannet.

No comments:

Post a Comment