Saturday, October 10, 2009

numbrid

kuna mitmetes eelkõige surfmimist käsitlevates blogides on moes erinevate numbrite loendamine, siis ei saa ka mina kehvem olla. esimese nädala jooksul portugalis olen:
-suitsetanud 4 sigaretti, 3 neist keerasin ise ja ühe pärisin hiinlastelt
-vaid korra purjus olnud, sest olen ikkagi sportlane
-surfinud umbes 19 tundi, neist 3h 7.2 jalase sõbraga ja ülejäänud aja 6.3 jalase püssiga
-veetnud vähemalt 13h rongis, neist 2.5h coimbrasse sõites ja ülejäänud tunnid ranna ja kodu vahet tiirutades
-mitu korda olen mõelnud, et tahaks teisi randu ja laineid ka kaeda, kuid puuduva auto tõttu plaanidest loobunud
kui on veel miskit, mida ma ei mäleta, kuid teie teate, siis palun tuletage mulle ka meelde.
päike paistab, ei ole enam miskit pikka pikutamist, kõik mere äärde!

No comments:

Post a Comment